玩電話最高技巧

學生問教授一個人生哲理的問題:「教授我想問,生氣、憤怒、嬲到震同埋哭笑不得,有麽野唔同?」

教授話:「我做個實驗畀你睇,你就容易明咖嘞。」........... 



於是他揭開電話簿,隨便搵咗一個叫PK仔嘅電話號碼,就打電話過去,電話 接通, 教授按擴音鍵等學生聽清楚…… 

教授:「請問梁朝偉喺道嗎?」 

PK仔:「你打錯嘞!」 

教授:「唔好扮嘢嘞!梁朝偉喺道嗎?」 

PK仔:「都話你打錯咯!」跟住就將電話kap咗。 

之後,教授即刻又打電話過去…… 

教授:「請問梁朝偉喺道嗎?」

PK仔:「邊個呀!你打錯嘞。」 

教授:「請問梁朝偉喺道嗎?」 

PK仔:「你老母,痴線咖。」又將電話kap咗。 

教授即刻又撥咗一次……

教授:「請問梁朝偉喺道嗎?」 

PK仔:「你到底係邊個?唔好咁無聊啦!」 

教授:「我係劉德華,我要搵梁朝偉……」 

PK仔︰「白癡咖!你係劉德華噉我咪係成龍?!我XYZ你個上中下!」

講完,又將電話kap咗。



教授同學生講:「呢尐就係生氣喇!跟住,畀你睇下麽嘢叫做憤怒啦!」

教授又撥一通電話過去…… 

教授:「請問梁朝偉喺道嗎?」 

PK仔:「你係唔係五行欠打啊?要搵梁朝偉打去中國星啦!你老母吖,你夠膽就再打嚟道畀我睇下……」

講完就更用力噉kap電話。 



教授同學生講:「呢尐就係憤怒。宜家,畀你睇下麽嘢叫嬲到震!」

教授又打做個電話過去,呢次隔咗一段時間先有人接,電話一接通…… 

PK仔:「頂你個肺……」

正當佢破口大罵嘅同時…… 

教授:「請問,你係咪PK仔?」 

PK仔:「喔!真係對唔住,因為頭先有人玩嘢,我唔係特登要鬧你……」 

教授:「唔緊要,請問梁朝偉喺道嗎?」 

PK仔:「你個仆……」

呢次未等PK仔鬧完,教授就將電話kap咗嘞。 

教授同學生講:「呢尐就係嬲到震,你明未?」 



學生答︰「我完全明白晒喇!」

學生點點頭:「不過……麽嘢係哭笑不得呢?」

教授笑咗笑,又打咗同一個號碼,對方快速接起電話…… 

PK仔:「喂!!!你個傻仔係咪想玩嘢呀?」 

教授:「我係梁朝偉,請問頭先有冇電話搵我…… 」

arrow
arrow
    全站熱搜

    永辉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()